Kontaktinė informacija
Adresas: Miško g. 2B, LT-13116,
Mickūnai, Vilniaus r. sav.
Įstaigos kodas: 191315786,
ne PVM mokėtoja
Tel. Nr. +370 (5) 238 6387,
mob tel. +370 (640) 28 674, paštas: gimnazija@mickunai.vilniausr.lm.ltNuorodos
Language
Skambučiai
1 pamoka 8.00 - 8.45
2 pamoka 8.55 - 9.40
3 pamoka 9.50 - 10.35
Pietūs 1-4 kl.
4 pamoka 10.55 -11.40
Pietūs 5-IVG kl.
5 pamoka 12.00 - 12.45
6 pamoka 12.55 - 13.40
7 pamoka 13.45 - 14.30
8 pamoka 14.35 - 15.20AUTOBUSO PAVEŽĖJIMO GRAFIKAS
Autobusas važiuoja darbo dienomis (I-V) Į MOKYKLĄ
GELTONAS
Mostiškės 7.00
Budreliškės 7.10
Uosininkai 7.15
Dedoniškės 7.20
Vališkės 7.30
Skaisteriai 7.50SIDABRINIS
Viktariškės 7.10
Mažeikiai 7.25
Gaidūnai 7.30
Naujakiemis 7.40
Mickūnai 7.45Iš mokyklos po pamokų išveža mokinius:
Po 6 pamokos -13.50
po 7 pamokos - 14.40
po 8 pamokos - 15.30Nuorodos
Sveiki, svečiai!
Šventė talentams: pagerbti geriausieji Vilniaus rajono meno, muzikos ir sporto mokyklų mokiniai bei jų mokytojai
Gegužės 25 d. Maišiagalos Houvalto dvare įvyko Vilniaus rajono savivaldybės meno, muzikos ir sporto mokyklų aukščiausių pasiekimų – respublikinių ir tarptautinių konkursų bei varžybų – laureatų iškilmingas apdovanojimas. Šventėje pagerbti net 163 mokiniai ir 52 mokytojai, kurių talentas, kantrybė ir nuoseklus darbas garsina Vilniaus rajoną ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų.
Šventėje dalyvavęs Vilniaus rajono savivaldybės meras Robert Duchnevič džiaugėsi, kad Vilniaus rajonas turi tiek daug gabaus jaunimo ir profesionalių mokytojų, kurie ne tik ugdo talentus, bet ir kasdien savo darbu prisideda prie bendruomenės augimo, stiprina vertybes ir kuria mūsų krašto ateitį.
„Visą dieną dangus buvo apniūkęs, bet susirinkus meno, muzikos ir sporto žmonėms – debesys tarsi prasisklaidė. Tai simboliška, nes šiandien susirinko tie, kurie neša šviesą ir įkvėpimą. Džiaugiamės galėdami susitikti tokiu formatu ir švęsti jūsų pasiekimus. Vilniaus rajono jaunimas, lankantis meno ir sporto mokyklas, rodo nepaprastą talentą ir užsispyrimą. Turime tiek daug išskirtinių mokinių ir mokytojų – žmonių, kurie augina asmenybes. Linkiu, kad kūrybos dvasia ir energija niekada neišblėstų, o laimėjimų kitąmet būtų dar daugiau Nuoširdžiai dėkoju mokytojams ir tėvams, kurie lydi šiuo nelengvu, bet prasmingu keliu. Vilniaus rajonas jus myli, jumis didžiuojasi ir su pasididžiavimu mato, kaip garsinate ne tik savo rajoną, bet ir Lietuvą“, – sveikindamas sakė meras R. Duchnevič.
„Mieli mokiniai, mokytojai, mokyklų vadovai, tėvai ir artimieji – šiandien susirinkome pasveikinti mūsų meno, muzikos, dailės ir sporto žvaigždes. Tikiu, kad šiandien kiekvienas iš mūsų esame šiek tiek nustebę – net ir aš, žvelgdama į dalyvių sąrašą, nesitikėjau tokio gausaus būrio mūsų nugalėtojų. Esu tikra, kad ir jūs, važiuodami čia, galvojote apie savo vaikus, mokinius, bet neįsivaizdavote, kiek daug žvaigždžių spindi mūsų rajone. Šiandienos apdovanojimai – tai ne tik diplomai ar medaliai, tai įvertinimas už kasdienį triūsą, valią, pastangas, prakaitą, o kartais ir perlipimą per save. Ir vis dėlto – po kiekvieno iššūkio ateina įkvėpimas. Šiandien sakome jums nuoširdų „ačiū“. Tegul ši šventė ir toliau kasmet sugrįžta su šiluma, pagarba ir pasididžiavimu mūsų jaunimu“, – sveikino Vilniaus rajono savivaldybės vicemerė Edita Tamošiūnaitė.
Renginio metu apdovanoti Vilniaus rajono meno, muzikos ir sporto mokyklų respublikinių ir tarptautinių konkursų bei varžybų nugalėtojai, laureatai ir jų mokytojai. Apdovanojimus pelnė jaunieji talentai ir mokytojai iš Pagirių ir Rudaminos meno mokyklos, Nemenčinės muzikos mokyklos, Nemenčinės sporto mokyklos, Vilniaus rajono sporto centro. Visiems įteikti Vilniaus rajono dovanų kortelės ir padėkos raštai. Vilniaus rajono dovanų kortelė – tai nauja iniciatyva, įgyvendinta kartu UAB „Gera dovana“. Šią dovanų kortelę taip pat galima įsigyti „Gera dovana“ fizinėse parduotuvėse ir internetu.
Renginio metu buvo ne tik įteikti padėkos raštai ir dovanos, bet ir pasidžiaugta gyvai atliekamais laureatų pasirodymais – skambėjo muzika ir dainos.
Pažintinė kelionė „Atrask kaimynines šalis“ – mokymasis keliaujant
2025 m. gegužės 15–17 d. 8-IVG klasių mokiniai dalyvavo pažintinių kelionių ciklo „Atrask kaimynines šalis“ išvykoje į Čenstakavą, Adršpadą ir Prahą. Trijų dienų kelionės metu mokiniai aplankė istoriškai ir kultūriškai svarbias vietas Lenkijoje ir Čekijoje, lavino įvairias kompetencijas bei gilino žinias integruodami kelionės patirtis su mokomaisiais dalykais.
Integracija su mokomaisiais dalykais:
Istorija: mokiniai susipažino su Lietuvos ir Lenkijos bendros istorijos momentais, aplankė Jasna Gora vienuolyną – vieną svarbiausių piligriminių vietų Europoje. Čia mokiniai klausėsi pasakojimų apie „Juodosios Madonos“ paveikslo legendas, reflektavo apie religijos vaidmenį istorinėje ir šiuolaikinėje visuomenėje.
Geografija: keliaudami mokiniai analizavo Lenkijos ir Čekijos kraštovaizdį, klimatą, gamtos išteklius. Adršpadų uolų gamtos rezervate jie nagrinėjo geologinius reiškinius ir stebėjo, kaip gamta veikia aplinką.
Matematika: ruošiantis kelionei ir jos metu mokiniai dirbo su biudžetais, skaičiavo kelionės išlaidas, analizavo valiutų kursus (zlotų, kronų ir eurų santykį), planavo dienos išlaidas, skaičiavo atstumus tarp lankytinų vietų ir laiką, reikalingą joms pasiekti. Tai leido pritaikyti praktinius matematikos įgūdžius realiose situacijose.
Ekonomika: mokiniai planavo individualų kelionės biudžetą, svarstė apie kainų skirtumus tarp šalių, analizavo pinigų vertę ir išlaidų valdymą. Tai skatino asmeninės atsakomybės, finansinio raštingumo ir planavimo įgūdžius.
Karjeros ugdymas: lankantis Prahoje mokiniai susipažino su Karolio universitetu – vienu seniausių universitetų Vidurio Europoje. Aptartos studijų galimybės Čekijoje ir kitose ES šalyse, diskutuota apie tarptautines karjeros perspektyvas, mokslo svarbą šiuolaikiniame pasaulyje. Tai paskatino vyresniųjų klasių mokinius susimąstyti apie savo profesinį kelią, ateities pasirinkimus ir savęs pažinimą.
Tikyba / Etika: dvyliktokų apsilankymas Čenstakavoje buvo ne tik kultūrinis, bet ir dvasinis patyrimas. Tai tapo simboline piligrimine kelione – apmąstymų, padėkos ir naujų siekių pradžia prieš brandos egzaminus. Mokiniai turėjo galimybę pabūti tyloje, išgirsti save ir sustiprinti tikėjimą savimi bei savo ateitimi.
Lietuvių ir lenkų kalbos: mokiniai kaupė medžiagą aprašymams, pasakojimams ir refleksijoms. Kelionės įspūdžiai tapo puikia medžiaga rašiniams apie keliones, svajones, kultūrą ir asmeninį augimą. Mokiniai turėjo galimybę gyvai patirti kultūrinį ir literatūrinį kontekstą, kuris aptariamas pamokose, ypač analizuojant modernizmo literatūrą. Apsilankius Prahoje, vienas iš akcentų buvo rašytojo Franso Kafkos (Franz Kafka) gyvenimo ir kūrybos pristatymas. Kafka gimė ir didžiąją gyvenimo dalį praleido Prahoje, todėl miestas neatsiejamas nuo jo literatūrinės tapatybės. Mokiniai sužinojo apie jo kūrybą, vidinę dramą, santykį su šeima ir visuomene, o taip pat apie tai, kaip Kafka jautėsi gyvenęs tarp kelių kultūrų – vokiečių, čekų ir žydų.Ypatingas dėmesys buvo skiriamas jo garsiausiam kūriniui – „Metamorfozė“. Reflektuojant šį apsilankymą, mokiniai aptarė šiuos literatūrinius aspektus:
Svetimumo jausmas ir izoliacija – tai temos, kurios labai artimos šiuolaikiniam jaunuoliui ir kelia susimąstymą apie savo tapatybę bei vietą visuomenėje.
Absurdas ir gyvenimo prasmė – mokiniai diskutavo apie pagrindinio veikėjo Gregoro Zamzos virtimą vabalu kaip metaforą žmogaus atskirties ir nuvertinimo temoms.
Modernizmo stiliaus bruožai – kūrinys padėjo mokiniams geriau suprasti modernizmo literatūros ypatybes: ironiją, simbolius, niūrią nuotaiką ir egzistencinį nerimą.
Mokiniai galėjo įsivaizduoti aplinką, kurioje Kafka kūrė, pajusti Prahos dvasią ir literatūrinę atmosferą. Tai tapo puikia integruota patirtimi, padedančia giliau analizuoti literatūros tekstus ir susieti juos su tikrove.
Menai: Prahos architektūros analizė (gotika, barokas, renesansas) padėjo mokiniams suvokti meno kaitą ir stilių raidą, o Karolio tiltas, Šv. Vito katedra ir Auksinė gatvelė tapo įkvėpimu kūrybai.
Svajonių išsipildymas ir asmeninis augimas:
Daugeliui mokinių ši kelionė buvo pirmoji kelionė į Prahą – miestą, apie kurį skaitė vadovėliuose ar matė filmuose. Apsilankymas istorinėse vietose, architektūros stebuklų pamatymas, kultūrinis ir dvasinis patyrimas leido pajusti, kad svajonės pildosi, kai pasiryžtame jų siekti. Kelionė tapo motyvacijos šaltiniu mokytis, tobulėti ir nebijoti svajoti plačiai.
Kelionė skatino mokinių:
kultūrinį sąmoningumą – per pažintį su kitų tautų paveldu ir tradicijomis;
istorinį ir geografinį mąstymą – per praktinius stebėjimus ir žinių taikymą;
finansinį raštingumą – planuojant ir valdant kelionės išlaidas;
asmeninę brandą – per dvasinius išgyvenimus ir refleksijas;
karjeros sąmoningumą – susipažįstant su tarptautinio mokslo galimybėmis;
bendravimo ir bendradarbiavimo gebėjimus – keliaujant grupėje, sprendžiant situacijas bei diskutuojant.
Kelionė tapo gyvu vadovėliu, leidusiu mokiniams pritaikyti teorines žinias praktikoje, patirti naujų įspūdžių ir išsiugdyti platesnį pasaulio suvokimą bei tikėjimą savo galimybėmis.
,,Atvirų durų dienos”
Gegužės 14 d. Vilniaus pasienio rinktinėje vyko ,,Atvirų durų dienos” šventė, kurioje dalyvavo 4b r IG klasių mokiniai.
Mickūnų gimnazijos stalo teniso komandos – stipriausios šalyje
Gegužės 13 dieną Gargžduose įvyko Lietuvos kaimo vietovių mokyklų stalo teniso žaidynių finalinės varžybos, kuriose susikovė po šešias mergaičių ir berniukų komandas, žaidusias rato sistema. Vilniaus rajono Mickūnų gimnazijai atstovavo dvi komandos – mergaičių bei berniukų – ir abi pademonstravo išskirtinį meistriškumą.
Mickūnų gimnazijos mergaičių komanda, sudaryta iš pačių jauniausių turnyro dalyvių – Kajos Tvorogal (5 kl.), Evos Chalkovskytės (5 kl.), Karinos Milto (5 kl.) ir Gabrielos Gulbickos (5 kl.) – triumfavo visose rungtynėse vienodu rezultatu 3:0. Jaunosios sportininkės įveikė Kazlų Rūdos sav. Plutiškių gimnaziją, Šiaulių r. Gruzdžių gimnaziją, Kauno r. Raudondvario gimnaziją, Klaipėdos r. Dovilų pagrindinę mokyklą bei Šilalės r. Laukuvos Norberto Vėliaus gimnaziją.
Berniukų komanda, kuriai atstovavo Daniel Stefanovič (5 kl.), Dominykas Grybauskas (5 kl.), Karol Urbanovič (7 kl.) ir Sebastian Stefanovič (1G kl.), taip pat nepralaimėjo nė vienos dvikovos. Jaunieji sportininkai nugalėjo Kazlų Rūdos sav. Plutiškių gimnaziją (3:0), Ukmergės r. Taujėnų pagrindinę mokyklą (3:0), Šilalės r. Laukuvos Norberto Vėliaus gimnaziją (3:0), Akmenės r. Papilės Simono Daukanto gimnaziją (3:1) ir Klaipėdos r. Dovilų pagrindinę mokyklą (3:0).
Šis puikus pasirodymas tik dar kartą patvirtina, kad Vilniaus rajono Mickūnų gimnazijos stalo teniso komandos yra vienos stipriausių šalyje ir gali lygiuotis su pajėgiausiomis šalies komandomis. Sveikiname nugalėtojus ir linkime dar daugiau pergalių ateityje!
Pilietiškumo žaidynės
Vilniaus rajone, Rudaminoje, šeštadienį vyko penktosios pilietiškumo žaidynės.
„Šių žaidynių tikslas – ugdyti neabejingus ir nelaimės atveju reaguoti pasiruošusius bendruomenės narius, vienijant ir apmokant gyventojus tinkamai veikti įvairių ekstremalių situacijų metu, suteikiant jiems specialiųjų žinių ir gebėjimų“, – teigiama Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamento pranešime.
Renginyje dalyvavo kariuomenės, Lietuvos šaulių sąjungos, Greitosios medicinos pagalbos tarnybos, Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento, Policijos departamento, Valstybės sienos apsaugos tarnybos, Viešojo saugumo tarnybos, Lietuvos skautijos ir kitų organizacijų atstovai.
Visos tarnybos parengė užduotis žaidynių dalyviams. Jose galės dalyvauti į komandas susibūrę ir užsiregistravę gyventojai. Be to, renginio dalyviai ir svečiai buvi vaišinami lauko virtuvės koše, groji Krašto apsaugos savanorių pajėgų orkestras, pasirodymus ruošė ir jaunimo grupės bei mūsų gimnazijos solistės.
Geografijos konkursas ,,Geriausias šeštokas”
Balandžio 30 d. Pagirių gimnazijoje buvo organizuojamas geografijos konkursas ,,Geriausias šeštokas”, kuriame dalyvavo 25 rajono mokyklų šeštokai. Džiaugiamės ir sveikiname mūsų 6 klasės mokinį Norbertą Vysocki, kuris užėmė 4-ą vietą. Konkursui mokinį paruošė geografijos mokytoja Tatjana Koženevska.
Demokratijos žinių konkursas
Balandžio 16 -17 d. IG -IVG klasių mokiniai dalyvavo „Demokratijos žinių konkurse. Geriausiai pasirodė IG kl.mokinė Kamila Mačan su 22 taškais iš 30.
,, Vaikystės sparnai”. 🙋🤸🪽🕊️
Šiandien vyko pradinių klasių poezijos šventė ,, Vaikystės sparnai”. 🙋🤸🪽🕊️
Mokiniai gražiai padeklamavo išmoktus eilėraščius, skaičiuotes bei daineles.🎤🎭🎶
Džiugu, kad tiek daug susirinko poezijos skaitovų bei žiūrovų. 🤩🌟🫶🫶🫶💥
Išvyka į TECHIN
Balandžio 11 d. IIG ir IVG klasių mokiniai lankėsi Vilniaus technologijų ir inžinerijos mokymo centre (TECHIN), kur dalyvavo profesinio veiklinimo programoje. Vizito metu mokiniai susipažino su įvairiomis inžinerinėmis mokymo programomis, tokiomis kaip automatinių sistemų mechatronika, metalo apdirbimas, elektriko specialybė bei šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo (ŠVOK) sistemų montavimas. Mokiniai turėjo galimybę apžiūrėti moderniai įrengtas laboratorijas, dirbtuves ir simuliatorių klases, kurios atspindi realias darbo sąlygas.
(Polski) „Wesołe sztafety